Nabídka
Náplň práce: zajištění chodu kanceláře a všeobecná administrativní podpora právníků; zpracování příslušné administrativní agendy, vyřizování a přepojování hovorů, uvádění návštěv včetně zajištění občerstvení, jednání s klienty a úřady státní správy; obsluha datových schránek, evidence, archivace a formátování dokumentů, evidence a zpracování pošty; příprava prezentací a materiálů pro jednání, jazykové korektury textů, řešení samostatných úkolů, práce s PC; vyřizování drobných pochůzek
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání; zkušenosti a praxi v administrativní činnosti; psaní na počítači hmatovou metodou (všemi deseti prsty); perfektní dovednost práce na PC (MS Office, Word, Excel, Outlook); spolehlivost, samostatnost a rychlost v rozhodování, aktivita, ochota, flexibilita, schopnost pracovat občas v časové tísni; velmi dobré organizační schopnosti; příjemné, nekonfliktní a profesionální vystupování; vážný zájem o práci právní asistentky
Nástup: dohodou/ nejpozději 1. listopadu 2013...